2010年3月17日水曜日

マリブ&サクラ&ランチ暑い日でした。Malibu Beach, Sakura, Taiko



マリブの風をイメージして本日ちょっとしたお仕事でそのマリブへ
行って来ました.しかし、猛暑で無風だし体感温度としては35度以上でした.無事仕事を終え昼食は”太幸”でスパイシー丼とソバセット&サラダ付を食べました。なかなかいいコンビネーションでした。もうお腹いっぱいボリュウム満点味も良し!!!お値段は$8.95でした。ありがとうです。
その帰り道、ソーテルの桜見物しながら帰って参りました。
今日はとても充実した一日でした。

We went to Malibu Beach for work today. It was s~o Hot there. Almost felt like 100 degree with no wind. After the work, we had a lunch @ Taiko. We had Soba noodle and Spicy Tuna on rice combination, and they were delicious.
$8.95 with small salad. Good combination!! We stop over at Sawtell street to watch some SAKURA (Cherry Blossom ). They are very beautiful right now. Spring has come.
It was busy, but good Day. And we are tired!!!
TAIKO
310.207.7782
1167 San Vicente Blvd, Suite 302, Los Angeles, CA 90049

1 件のコメント:

  1. ソーテルに桜があるなんて、知らなかったー。Taikoは、友達の従兄弟がやっているんだって。でも、ブレントウッドのお店しかいったことないよー。ランチ、お得だねー。スパイシーツナ、大好き!

    返信削除