2010年3月24日水曜日

おかしな自転車 Bicycle Wagon

夕方,犬達と散歩中、こんな楽しい事をしている人を近所で見つけました。屋根付き自転車で2人乗りです。とっても可愛いので私達も一緒に乗せてもらい近所を1周しました。でも私達にはペダルを漕ぐのが(足が短いので)かなり大変でした。1周した後ヘロヘロに疲れてしまいましたが、とても楽しかったです!! こんな経験ってなかなかできないしね。(遊園地でしか.....)

We found this cute Bicycle Wagon at our neighbor hood. It is sooo~o cute and was so fun to ride. We rode together in our neighbor hood, but it was little bit hard to pedal for us. Because we have shorter legs than him. After we finish riding, we were exhausted, but good exercise!! A.N.D..It was such a fun fun ride anyway!!!!! We felt like being at in the amusement park.

1 件のコメント: