2010年3月5日金曜日

モントレパークの餃子屋さんDumpling

今日はとても天気がよく気持ちのいい朝を迎えました。そこでベトナム料理を食べに行こうという事になりました。なぜベトナム料理にしようと思ったかと言うと,春巻きが食べたかったのです。しかし,レストランに入ろうとしたら行列のできている店があるではないですか!!
しかも餃子と書いてある,春巻きと兄弟みたいなもんだし,12時前だというのに行列。
という訳で中華に変わってしまいました。でも食べた後少し後悔しました。やはり,春巻きを食べたい時は春巻きを食べたほうがいいのだと思いました。行列につられてはいけません。まあまあのお味でした。決してまずい訳ではないのです。お値段はかなりお安いですし、一度トライするのはいいかも.......
ちなみに、行く予定だったのは,友達の鉄チャンに教えてもらった”ベトナムハウス”というところでした。

It was beautiful day today. So we decided to go to Vietnamese Restaurant in Monterey Park area. Why Vietnamese Food???, just wanted to have some egg rolls. But when we arrived there, we saw many people lined at front of Chinese Dumpling Restaurant. And it was before noon, lunch time, and already waiting to get in?!! Wow....
We got to try this Restaurant (Luscious Dumplings). So we did instead of Vietnamese Food. Well.. after all it was OK, we mean not bad, just ok, but price is good, very cheap very!! You might try anyway. Our original plan was going to "Vietnam House" where in the same small shopping mall.
Luscious Dumpling





1 件のコメント:

  1. ヌードルおいしそう!!ザーサイ入ってるのとか、塩漬けの魚の入ったのとか、大好きー!

    返信削除